Általános szerződési feltételek ügyféladatokkal

Tartalomjegyzék

  1. Hatókör
  2. Szerződés megkötése
  3. Elállási jog
  4. Árak és fizetési feltételek
  5. Szállítási és szállítási feltételek
  6. A jogcím megőrzése
  7. Felelősség a hibákért (garancia)
  8. Promóciós utalványok beváltása
  9. Ajándékkártya beváltása
  10. Alternatív vitarendezés

1) Hatály

1.1 Az ERTG d.o.o. jelen Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban “ÁSZF”). (továbbiakban “Eladó”) minden olyan áruszállítási szerződésre vonatkozik, amelyet a fogyasztó vagy vállalkozó (továbbiakban “Vásárló”) köt az Eladóval az Eladó üzletben bemutatott online áruira vonatkozóan. A megrendelő saját feltételeinek feltüntetése eltérő megállapodás hiányában ellentmond.

1.2 Az utalványok kézbesítésére vonatkozó szerződésekre eltérő rendelkezés hiányában a jelen ÁSZF megfelelően vonatkozik.

1.3 Fogyasztó a jelen szerződési feltételek értelmében minden olyan természetes személy, aki olyan célból köt jogügyletet, amely túlnyomórészt nem kereskedelmi vagy önálló tevékenység.

1.4 Vállalkozó a jelen feltételek értelmében az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi társaság, aki kereskedelmi vagy önálló szakmai tevékenysége gyakorlása során jogügylet megkötésekor tevékenység.

2) Szerződéskötés

2.1 Az eladó online áruházában található termékleírások nem jelentenek kötelező érvényű ajánlatot az eladó részéről, hanem arra szolgálnak, hogy a vásárló kötelező érvényű ajánlatot tegyen.

2.2 A vásárló az eladó online áruházába integrált online megrendelőlapon keresztül nyújthatja be ajánlatát. A vásárló a kiválasztott áruk virtuális kosárba helyezését és az elektronikus rendelési folyamat lebonyolítását követően a rendelési folyamatot lezáró gomb megnyomásával jogilag kötelező szerződési ajánlatot nyújt be a kosárban lévő árukra vonatkozóan. Továbbá az ügyfél az ajánlatot e-mailben vagy az online kapcsolatfelvételi űrlapon is benyújthatja az eladónak.

2.3 Az eladó öt napon belül elfogadhatja az ügyfél ajánlatát,

  • az ügyfélnek írásos rendelés-visszaigazolás vagy szöveges rendelés-visszaigazolás (fax vagy e-mail) elküldésével, amelynél a rendelés visszaigazolásának vevő általi átvétele a döntő, vagy
  • a megrendelt áru vevőhöz való eljuttatásával, amelynél az áru vevő általi átvétele a meghatározó, vagy
  • azzal, hogy megkéri az ügyfelet, hogy fizessen a rendelés leadása után.

Ha a fenti alternatívák közül több is létezik, a szerződés abban az időpontban jön létre, amikor a fenti alternatívák egyike először jelentkezik. Az ajánlat elfogadásának határideje a vevő az ajánlat elküldését követő napon kezdődik és az ajánlat elküldését követő ötödik nap végén ér véget. Ha az eladó a fenti határidőn belül nem fogadja el a vevő ajánlatát, ez az ajánlat elutasításának minősül, aminek következtében a vásárló szándéknyilatkozatához már nem kötődik.

2.4 Ha a PayPal által kínált fizetési módot választja, a fizetés feldolgozása a PayPal (Europe) S fizetési szolgáltatón keresztül történik.à rl et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (a továbbiakban: „PayPal”), a PayPal használati feltételeinek megfelelően, elérhető a https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full vagy – ha az ügyfélnek nincs PayPal-fiókja – a PayPal-fiók nélküli fizetési feltételeknek megfelelően, amelyeket a következő címen tekinthet meg: https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Ha a vásárló a PayPal által az online rendelés során választható fizetési móddal fizet, az eladó már abban az időpontban nyilatkozik a vevő ajánlatának elfogadásáról, amikor a vevő a rendelési folyamatot lezáró gombra kattint. < /p>

2.5 Amikor ajánlatot küld az eladó online megrendelőlapján keresztül

A szerződés szövegét az eladó a szerződés megkötése után elmenti, és a megrendelés elküldését követően szöveges formában (például e-mailben, faxon vagy levélben) elküldi a vevőnek. Az eladó a szerződés szövegét ezen túlmenően nem teszi hozzáférhetővé. Ha a vásárló a megrendelésének elküldése előtt felhasználói fiókot hozott létre az eladó webáruházában, a rendelés adatai archiválásra kerülnek az eladó weboldalán, és a vásárló jelszóval védett felhasználói fiókján keresztül, a megfelelő bejelentkezési adatok megadásával érheti el. ingyenesen visszakereshető.

2.6 Mielőtt az eladó online megrendelőlapján kötelező érvényű leadja a rendelést, az ügyfél a képernyőn megjelenő információk figyelmes elolvasásával azonosíthatja a lehetséges beviteli hibákat. A beviteli hibák jobb felismerésének hatékony technikai eszköze lehet a böngésző nagyító funkciója, melynek segítségével a képernyőn megjelenő kijelzés nagyítható. A vásárló az elektronikus rendelési folyamat során a szokásos billentyűzet- és egérfunkciók használatával javíthatja a beírásait, amíg a rendelési folyamatot lezáró gombra nem kattint.

2.7 A szerződés megkötéséhez csak a német nyelv áll rendelkezésre.

2.8 A rendelések feldolgozása és a kapcsolatfelvétel általában e-mailben és automatizált rendelésfeldolgozáson keresztül történik. A vásárlónak gondoskodnia kell az általa a megrendelés feldolgozásához megadott e-mail cím helyességéről, hogy az eladó által küldött e-maileket erre a címre lehessen fogadni. A vevőnek különösen a SPAM szűrők használatakor kell gondoskodnia arról, hogy az eladó vagy a megrendelés feldolgozásával megbízott harmadik fél által küldött összes e-mail kézbesíthető legyen.

3) Elállási jog

3.1 A fogyasztókat megilleti az elállási jog.

3.2 További információ az elállási jogról az eladó elállási szabályzatában található.

3.3 Az elállási jog nem illeti meg azokat a fogyasztókat, akik a szerződés megkötésének időpontjában nem tartoznak az Európai Unió tagállamaihoz, és akiknek kizárólagos lakóhelye és szállítási címe van a szerződés megkötésének időpontjában az Európai Unión kívül tartózkodik.

4) Árak és fizetési feltételek

4.1 Hacsak az eladó termékleírásában másként nem szerepel, a feltüntetett árak a törvényes forgalmi adót tartalmazó teljes árak. Az esetleges további szállítási és szállítási költségek a mindenkori termékleírásban külön szerepelnek.

4.2 Az Európai Unión kívüli országokba történő szállítások esetén egyedi esetekben többletköltségek merülhetnek fel, amelyekért az eladó nem felelős, és amelyek viseléséért a vásárló felelős. Ide tartoznak például a hitelintézeteken keresztül történő pénzátutalások költségei (pl. átutalási díjak, árfolyamdíjak), vagy importvámok vagy adók (pl. vámok). Ilyen költségek akkor is felmerülhetnek pénzátutalással kapcsolatban, ha a szállítás nem az Európai Unión kívüli országba történik, hanem az ügyfél az Európai Unión kívüli országból fizet.

4.3 A fizetési mód(ok)ról az eladó online boltjában tájékoztatjuk a vásárlót.

4.4 Ha banki átutalással történt előleg fizetése megtörtént, a fizetés a szerződéskötést követően haladéktalanul esedékes, kivéve, ha a felek későbbi esedékességben állapodtak meg.

4.5 Ha a “SOFORT” fizetési módot választja; A fizetés a SOFORT GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 München (a továbbiakban: SOFORT”) fizetési szolgáltatón keresztül történik. A számla összegének a „SOFORT” A fizetéshez az ügyfélnek részt kell vennie a „SOFORT” rendelkezzen aktivált online bankszámlával, a fizetési folyamat során ennek megfelelően azonosítsa magát, és küldje el a fizetési megbízást a „SOFORT” megerősít. A fizetési tranzakciót közvetlenül a „SOFORT” elvégzi és az ügyfél bankszámláját megterheljük. További információ a fizetési módról „SOFORT” az ügyfél a https://www.klarna.com/sofort/</a oldalon > lekérni.

4.6 Ha fizetési szolgáltatást választ a “mollie” A felajánlott fizetési módot a Mollie B.V. fizetési szolgáltató dolgozza fel, Keizersgracht 313, 1016 EE Amsterdam, Hollandia (a továbbiakban: “mollie”). A mollie-n keresztül kínált egyedi fizetési módokat az eladó webáruházában közöljük a vásárlóval. A Mollie a fizetések feldolgozására más fizetési szolgáltatásokat is igénybe vehet, amelyekre speciális fizetési feltételek vonatkozhatnak, amelyekről az ügyfelet külön tájékoztatni lehet. További információ a “mollie” online elérhetők a https://www.mollie.com/de/ címen.

4.7 Ha a Stripe-on keresztül bankkártyás fizetési módot választ, a számla összege a szerződéskötéskor azonnal esedékes. A fizetést a Stripe Payments Europe Ltd. fizetési szolgáltató dolgozza fel, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Írország (a továbbiakban: “Stripe”). A Stripe fenntartja a jogot, hogy hitelképességi ellenőrzést végezzen, és elutasítsa ezt a fizetési módot, ha a hitelellenőrzés negatív.

4.8 Ha fizetési szolgáltatást választ a “Klarna” A felajánlott fizetési módot a Klarna Bank AB (publ), Sveav’gen 46, 111 34 Stockholm, Svédország (a továbbiakban: Klarna”) dolgozza fel. További információk és a Klarna általános szerződési feltételei az eladó fizetési tájékoztatójában találhatók, amely az alábbi internetes címen tekinthető meg:

https://cdn .klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/de_de/privacy

5) Szállítási és szállítási feltételek

5.1 Ha az eladó felajánlja az áru kiszállítását, a kiszállítás az eladó által megadott szállítási területen belül történik a vásárló által megadott szállítási címre, eltérő megállapodás hiányában. A tranzakció lebonyolításánál az eladó rendelésfeldolgozásánál megadott szállítási cím a meghatározó.

5.2 Ha az áru kézbesítése olyan okokból meghiúsul, amelyekért a vevő felelős, a vásárló viseli az eladónál felmerülő ésszerű költségeket. Ez nem vonatkozik a szállítás költségeire, ha a vevő ténylegesen él elállási jogával. Ha a vásárló eredményesen él elállási jogával, úgy a visszaküldési költségekre az eladó elállási kötöttségében foglalt szabályozás vonatkozik.

5.3 Ha az ügyfél vállalkozóként jár el, az eladott áruk véletlen elvesztésének és véletlen megromlásának kockázata azonnal átszáll az ügyfélre, amint az eladó eladja a szállítmányozónak kiszállított terméket , a fuvarozó vagy a szállítás végrehajtásáért egyébként felelős személy vagy intézmény. Ha a vevő fogyasztóként jár el, az eladott áruk véletlen elvesztésének és véletlen megromlásának kockázata csak akkor múlik el, amikor az árut a vevőnek vagy az átvételre jogosult személynek átadják. Ettől eltérően az eladott áruk véletlen elvesztésének és véletlen megromlásának kockázata is a fogyasztóra száll át a fogyasztóra, amint az eladó az árut a szállítmányozónak, a fuvarozónak vagy a lebonyolításért felelős más személynek átadja; vagy a küldemény lebonyolítására kijelölt intézmény, ha a megrendelő megbízza a szállítmányozót, a fuvarozót vagy a szállítmányozásra egyébként kijelölt személyt vagy intézményt, és az eladó ezt a korábban meg nem nevezett személyt vagy intézményt a megrendelő rendelkezésére bocsátja.</p >

5.4 Az eladó fenntartja a jogot a szerződéstől való elállásra hibás vagy nem megfelelő önkiszállítás esetén. Ez csak abban az esetben érvényes, ha a szállítás elmaradása nem az eladó felelőssége, és kellő gondossággal konkrét fedezeti ügyletet kötött a szállítóval. Az eladó minden ésszerű erőfeszítést megtesz az áru beszerzése érdekében. Az áru elérhetetlensége vagy csak részleges elérhetősége esetén a vásárlót haladéktalanul értesítjük, és az ellenértéket haladéktalanul visszatérítjük.

5.5 Az átvétel logisztikai okokból nem lehetséges.

5.6 A kuponokat a következőképpen biztosítjuk az Ügyfélnek:

  • letöltéssel
  • e-mailben
  • postai

6) A tulajdonjog megtartása

Ha az eladó előre teljesít, a szállított áru tulajdonjoga a teljes vételár megfizetéséig fennmarad.

7) Felelősség a hibákért (garancia)

7.1 A következő rendelkezések eltérő rendelkezése hiányában a törvényi hibákért való felelősségre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. Ettől eltérően az áruszállítási szerződésekre a következők vonatkoznak:

7.2 Ha az ügyfél vállalkozóként jár el,

  • az eladó választhat a kiegészítő teljesítés típusa között;
  • Új áruk esetén a hibák elévülési ideje az áru átadásától számított egy év;
  • Használt áruk esetén a hibákból eredő jogok és igények kizártak;
  • az elévülési idő nem kezdődik újra, ha a hibafelelősség részeként csereszállításra kerül sor.

7.3 A fent meghatározott felelősségkorlátozások és rövidített határidők nem érvényesek

  • az ügyfél általi kártérítési és költségtérítési igényekhez,
  • abban az esetben, ha az eladó csalárd módon eltitkolta a hibát,
  • olyan árukra, amelyeket rendeltetésszerű használatuknak megfelelően egy épületben használtak, és ennek hibáját okozták,
  • az eladónak a digitális termékek frissítésére vonatkozó meglévő kötelezettségeiért, digitális elemeket tartalmazó áruszállítási szerződések esetén.

7.4 Ezen túlmenően, a vállalkozók számára a törvényben előírt visszkereseti jogok törvényi elévülési ideje változatlan marad.

7.5 Ha a vevő fogyasztóként jár el, akkor a nyilvánvaló szállítási sérüléssel rendelkező árut a szállítónál reklamálni kell, és erről értesíteni kell az eladót. Ha az ügyfél nem tesz eleget, az semmilyen hatással nincs a törvényi vagy szerződéses hibaigényeire.

8) Promóciós utalványok beváltása

8.1 Az eladó által meghatározott érvényességi időtartamú promóció részeként ingyenesen kiállított utalványok, amelyeket az ügyfél nem vásárolhat meg (a továbbiakban: “Promóciós utalványok”), csak az eladó online áruházában és csak a megadott időtartamon belül váltható be.

8.2 Az egyes termékek kizárhatók az utalványkampányból, ha a kampányutalvány tartalma megfelelő korlátozást eredményez.

8.3 A promóciós utalványok csak a rendelési folyamat befejezése előtt válthatók be. Utólagos számlázás nem lehetséges.

8.4 Rendelésenként csak egy promóciós utalvány váltható be.

8.5 Az áru értékének legalább a promóciós utalvány összegének kell lennie. A fennmaradó jóváírást az eladó nem téríti vissza.

8.6 Ha a promóciós utalvány értéke nem elegendő a megrendelés fedezésére, az eladó által felajánlott fizetési módok valamelyike ​​használható a különbözet ​​kiegyenlítésére.

8.7 A promóciós utalványon szereplő jóváírást nem fizetik ki készpénzben, és nem fizetnek kamatot.

8.8 A kampányutalványt nem térítjük vissza, ha a vásárló a törvényes elállási joga keretében részben vagy egészben visszaküldi a kampányutalvánnyal kifizetett árut.

8.9 A promóciós utalvány átruházható. Az eladó a promóciós utalványt az eladó internetes áruházában beváltó tulajdonosnak felszabadító jogcímen fizethet. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó tudomása van az adott tulajdonos meghatalmazásának hiányáról, képtelenségéről vagy felhatalmazásának hiányáról.

9) Az ajándékutalványok beváltása

9.1 Az eladó online áruházában megvásárolható utalványok (a továbbiakban „Ajándékutalványok”) csak az eladó üzletében beváltott online módon válthatók be, kivéve, ha az utalványon másként szerepel.

9.2 Az ajándékutalványok és a fennmaradó ajándékutalvány-egyenlegek az utalványvásárlás évét követő harmadik év végéig válthatók be. A fennmaradó jóváírást a lejárati dátumig jóváírjuk az ügyfélnek.

9.3 Az ajándékutalványok csak a rendelési folyamat befejezése előtt válthatók be. Utólagos számlázás nem lehetséges.

9.4 Rendelésenként csak egy ajándékutalvány váltható be.

9.5 Az ajándékkártyák csak áruk vásárlására használhatók fel, további ajándékutalványok vásárlására nem.

9.6 Ha az ajándékutalvány értéke nem elegendő a megrendelés fedezésére, az eladó által felajánlott fizetési módok valamelyike ​​használható a különbözet ​​kiegyenlítésére.

9.7 Az ajándékutalvány egyenlege nem kerül kifizetésre készpénzben vagy kamatban.

9.8 Az ajándékutalvány átruházható. Az eladó felszabadító hatállyal fizethet az adott tulajdonosnak, aki az ajándékutalványt az eladó webáruházában beváltja. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó tudomása van az adott tulajdonos meghatalmazásának hiányáról, képtelenségéről vagy felhatalmazásának hiányáról.

10) Alternatív vitarendezés

10.1 Az EU Bizottság platformot biztosít az online vitarendezéshez a következő linken: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Ez a platform kapcsolattartási pontként szolgál az olyan online vásárlási vagy szolgáltatási szerződésekből eredő viták peren kívüli rendezésére, amelyekben fogyasztó érintett.

10.2 Az eladó nem köteles és nem is hajlandó részt venni a fogyasztói választottbíróság előtti vitarendezési eljárásban.

– Ljubljana, Szlovénia, 01.01.2022

Általános szerződési feltételek – BOLLSEN® – ERTG d.o.o.; https://bollsen.hu

 

Jogi közlemény – Impresszum

ERTG d.o.o.
Dunajska Cesta 159
1000 Ljubljana
Szlovénia

Telefon: +38615609742
E-mail: hello@bollsen.hu

Cégjegyzékszám: Ljubljana 8602549000
Adószám: SI39465608

Jogi nyilatkozat

Felelős a tartalomért

Szolgáltatóként felelősséget vállalunk az oldalakon megjelenő saját tartalmainkért a 7. § (1) bekezdése szerint. A német telemédiatörvény (TMG) 1. cikke. A TMG 8-10. §-ai szerint azonban mi, mint szolgáltató, nem vagyunk kötelesek ellenőrizni a továbbított vagy tárolt harmadik féltől származó információkat, vagy kivizsgálni az illegális tevékenységre utaló körülményeket. Az információk eltávolítására vagy felhasználásának blokkolására vonatkozó általános törvények szerinti kötelezettségek változatlanok maradnak. A felelősség azonban ebben a tekintetben csak a konkrét jogsértésről való tudomásszerzés időpontjától lehetséges. Amint tudomást szerezünk bármilyen jogsértésről, azonnal eltávolítjuk ezt a tartalmat.

Felelősség a linkekért

Ajánlatunk olyan külső webhelyekre mutató hivatkozásokat tartalmaz, amelyekre nincs befolyásunk. Ezért nem tudunk felelősséget vállalni ezért a külső tartalomért. A hivatkozott oldalak tartalmáért minden esetben az oldalak megfelelő szolgáltatója vagy üzemeltetője felelős. A linkelt oldalakat a linkeléskor ellenőriztük, hogy nem történt-e jogsértés. Az illegális tartalom a linkelés időpontjában nem volt felismerhető. A hivatkozott oldalak folyamatos tartalomellenőrzése azonban nem ésszerű a jogsértés konkrét bizonyítéka nélkül. Amint tudomást szerezünk a jogsértésekről, azonnal eltávolítjuk az ilyen hivatkozásokat.

Szerzői jog

Az oldalakon a weboldal üzemeltetői által létrehozott tartalom és művek a német szerzői jogi törvény hatálya alá tartoznak. A sokszorosításhoz, szerkesztéshez, terjesztéshez és minden, a szerzői jogok korlátain kívüli felhasználáshoz az adott szerző vagy alkotó írásos hozzájárulása szükséges. Az oldal letöltése és másolata kizárólag magáncélú, nem kereskedelmi használatra engedélyezett. Amennyiben a weboldalon található tartalmat nem az üzemeltető hozta létre, harmadik felek szerzői jogait tiszteletben tartják. Különösen a harmadik féltől származó tartalmak vannak ilyenként megjelölve. Ha ennek ellenére szerzői jogsértésről szerez tudomást, kérjük, értesítsen bennünket. Amint tudomást szerezünk a jogsértésekről, azonnal eltávolítjuk az ilyen tartalmat.

 

Alternatív vitarendezés az Art. 14 mp. 1. ODR-VO és VSBG 36. §:

Az Európai Bizottság platformot biztosít az online vitarendezéshez (OS), amely a következő címen található: https://ec.europa.eu/consumers/odr  ( – kattintson ide). Nem vagyunk kötelesek és nem is hajlandóak részt venni a fogyasztói választottbíróság előtti vitarendezési eljárásban.